فیلم آنا د آرماس


فیلم آنا د آرماس

آنا د آرماس پس از بازی در فیلم های Knives Out و No Time to Die همچنان به طرفدارانش اضافه می شود. با نوشتار بهترین فیلم های Ana De Armas همراه فیگار بمانید.


معرفی و تحلیل بهترین فیلم های A a De A mas (آنا د آرماس) از نگاه سایت فیگار

آنا د آرماس پس از بازی در فیلم های K ives Ou و No Time o Die همچنان به طرفدارانش اضافه می شود. با نوشتار بهترین فیلم های A a De A mas همراه فیگار بمانید.

آنا دی آرماس پس از نقش آفرینی در فیلم زمانی برای مردن نیست ( نقد فیلم No Time o Die )، فیلم‌های متعددی را پیش رو دارد و در نوشتار بهترین فیلم های A a De A mas هر یک از آنها را مشاهده می‌کنید. این هنرپیشه کوبایی-اسپانیایی کار خود را در نوجوانی زمانی آغاز کرد که در سال ۲۰۰۶ نقش اول را در فیلم U a osa de F a cia دریافت کرد.

هنگامی که او در سن ۱۸ سالگی به مادرید نقل مکان کرد، بلافاصله برای بازی در سریال هیجان انگیز نوجوانانه El I e ado انتخاب شد که او را در اسپانیا به شهرت رساند. د آرماس سپس در نمایش‌های Hispa ia، La Leye da و Po U Puñado de Besos و فیلمهای ترسناک El Callejó و A abel بازی کرد. در سال ۲۰۱۴، او تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند. او که نمی‌خواست به نقش های کلیشه ای لاتین محدود شود، به مدت چهار ماه به طور تمام وقت انگلیسی خواند. در ادامه با نوشتار بهترین فیلم های A a De A mas با فیگار بمانید.

بهترین فیلم های A a De A mas (آنا د آرماس)

به همراه مهم ترین های سال ۲۰۲۲

فهرست فیلم هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های A a De A mas خواهید خواند به شرح زیر است:

د آرماس در اولین نقش های هالیوودی خود در کنار کیانو ریوز در فیلم های هیجان انگیز K ock، K ock و Exposu ایفای نقش کرد. او همچنین در فیلم کمدی سیاه ( بهترین فیلم های کمدی ترسناک ) Wa Dogs و فیلم زندگینامه ای Ha ds of S o e نقش های مکمل را ایفا کرد.

با این حال، او به عنوان شخصیت فضاساز در فیلم علمی تخیلی Blade Ru e 2049 دنیس ویلنوو شهرت یافت، جایی که منتقدان او را تحسین کردند. پس از ادامه ایفای نقش‌های کوچک در فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، بازی د آرماس در نقش یک پرستار مهاجر نه تنها تحسین بسیاری از منتقدان، بلکه نامزدی برای بهترین بازیگر زن، از جمله گلدن گلوب، به همراه داشت.

A pos sha ed by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figa _i )

در سال ۲۰۲۰، او در فیلم های The I fo me ، The Nigh Cle k، Se gio و Wasp Ne wo k بازی کرد و به دلیل بازی خاص و کاریزماتیک خود شهرت بیشتری کسب کرد. یک سال بعد، او در فیلم زمانی برای مردن که آخرین بازی جیمز باند دنیل کریگ است، پالوما را زنده کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که آنا د آرماس در حرفه بازیگری هیچ نشانه‌ای از توقف را نشان نمی‌دهد، زیرا او قرار است در فیلم‌های زیر بازی کند.

K ives Ou (2019)

چاقوکشی (K ives Ou ) یک فیلم در ژانر معمایی (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های جنایی معمایی از نگاه سایت فیگار ؛ بهمراه بهترین‌های سال ۲۰۲۲) است فیلم چاقوکشی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل روند داستانی جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده هارلن ترومبی، رمان‌نویس ثروتمند به جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش در عمارت او در ماساچوست می‌روند. صبح روز بعد، سرایدار هارلن، فران، او را در حالی‌که مرده ‌است پیدا می‌کند. پلیس معتقد است که مرگ هارلن خودکشی است، اما کارآگاه خصوصی بنویت بلانک توسط فردی ناشناس برای بازرسی درباره این پرونده استخدام می‌شود.

نقد فیلم چاقوکشی

بازی‌های فیلم در اوج هستند و این نکته برای فیلمی که بازیگران فراوانی دارد یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. آنها زمانی که در مقابل دوربین هستند به درستی توسط کارگردان هدایت می‌شوند و در جایگاه خودشان قرار می‌گیرند. ستاره فیلم به نظر دنیل کریگ است که کم کم باید عادت کنیم او را با نام “جیمز باند” نبینیم. کریگ جسور و یکدنده است و در اینجا توانایی‌های بازیگری خودش را بیش از هر زمان دیگری به تماشاگران نشان داده است.

No Time To Die (2021)

این فیلم برخی قواعد روایت در مورد شخصیت را زیر پا می‌گذارد و آن را بین ادبیات خلق شده توسط یان فلمینگ و سینمایی که در آن در طول ۶۰ سال شش بازیگر مختلف وجود داشته است، متمایز می‌کند. در این فیلم، شخصیتی که توسط دانیل کریگ بازی می‌شود صحنه را با شگفتی نهایی ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های شبیه No Time o Die

باید بگوییم که طرح این بار بیهوده و بی دلیل، پیچیده نیست. در واقع، این فیلم با ساختار روایی و هسته مرکزی بسیار ساده شروع می‌شود. یک سلاح شیمیایی با تکنولوژی بالا ساخته شده است و اکنون همه چیز در خطر قرار دارد. اگر این اتفاق بیفتد، برای نسل بشر فاجعه بار خواهد بود. تلاش‌های جیمز باند برای جلوگیری از این اتفاق او را با دشمنی با نام بلوفلد (کریستوف والتز) و همچنین یک پسر بد جدید، لیوتسیفر صفین (رامی ملک) رو در رو می‌کند. در این راستا نومی (لشانا لینچ)، به عنوان مأموری که به لقب ۰۰۷ زسیده است و رسماً عضو MI-6 نیست، به او کمک می‌کند…

بیشتر بخوانید:

Blade Ru e 2049

بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Ru e 2049) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلیبه کارگردانی دنی ویلنوو است که درواقع دنباله فیلم بلید رانر (نقد فیلم بلید رانر ریدلی اسکات) محصول سال ۱۹۸۲ محسوب می‌شود.

فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ به دلیل پیچش داستانی جذاب، بازی عالی گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، دیوید باتیستا، آنا د آرماس، سیلفیا هوکس، رابین رایت، کارلا یوری، مکنزی دیویس، لنی جیمز، جرد لتو، سالی هارمسن، ادوارد جیمز آلموس و برخد عبدی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در این فیلم یک آدم مصنوعی به اسم کی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند و مأموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آن‌ها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به ریچل است که ۳۰ سال پیش از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان جان خود را از دست داد.

نقد فیلم بلید رانر

به طور مشخص فیلم «بلید راننر ۲۰۴۹» ساخته دنی ویلنوو اگر چه پیرو اندیشه اقتباس شده ریدلی اسکات می‌تواند در قالب‌های مختلفی از هنر، فلسفه را پیش هنگام بازنمایی کند؛ یعنی اگر اتفاقاتی که در این فیلم مشاهده می‌شود تا چند قرن اخیر دور از ذهن به نظر نرسد این فیلم با پیش دستی هرگونه پیشرفت یکباره و برتری تکنولوژی بر کارایی و مغز انسان را به مخاطب تزریق می‌کند و تنها این نکته است که می‌تواند معنای پیش پا افتاده آن را از تفسیر عمیق و دردناک جنگ بین انسان و دست سازهای خود بر شمرد.

آیا آدم‌های مصنوعی خواب گوسفند برقی می‌بینند؟

Deep Wa e (2022)

Deep Wa e (2022) بر اساس رمانی به همین نام اثر پاتریشیا هایسمیت، یک فیلم هیجان انگیز وابسته به عشق به کارگردانی آدریان لاین است. این فیلم درباره یک زوج متاهل با بازی بن افلک و دی آرماس است که به توافق رسیدند تا در روابط خارج از ازدواج شرکت کنند. اما با این ترتیب عوارض و مرگ اطرافیان به وجود می آید.

Deep Wa e در ابتدا برای انتشار در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل همه گیری COVID-19 دو بار تحت فشار قرار گرفت. اکنون، این فیلم برای اولین بار در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. در این فیلم همچنین تریسی لتس، ریچل بلانچارد، و فین ویتروک به همراه جیکوب الوردی از سه گانه The Kissi g Boo h بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

Blo de (2022)

بلوند به نویسندگی و کارگردانی اندرو دومینیک یک فیلم درام بیوگرافیک است که روایتی تخیلی از زندگی مرلین مونرو را روایت می‌کند. دومینیک شخصاً این فیلم را به عنوان «فیلمی کابوس‌آمیز و احساسی» توصیف کرد.

دی آرماس نقش خود مونرو را در کنار آدرین برودی، بابی کاناواله و جولیان نیکلسون ایفا می‌کند. پس از بیش از یک دهه، بلوند که بر اساس رمانی به نام جویس کارول اوتس ساخته شده است، سرانجام قرار است توسط نتفلیکس (بهترین فیلم های نتفلیکس ۲۰۲۲ ) در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

The G ay Ma (TBA)

از ذهن کارگردانان کهنه کار MCU ( دنیای سینمایی مارول ) آنتونی و جو روسو و فیلمنامه نویسان کریستوفر مارکوس و استفان مک فیلی، مرد خاکستری یک فیلم مهیج جاسوسی در آینده است. این فیلم که بر اساس رمان مارک گرینی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است، بازیگرانی چون کریس ایوانز، رایان گاسلینگ، د آرماس، رژ-ژان پیج، جولیا باترز و واگنر مورا به ایفای نقش پرداخته اند. از آنجا که مرد خاکستری برای ایجاد یک فرنچایز ساخته شده است، بودجه تولید بیش از ۲۰۰ میلیون دلار آن را به گران ترین فیلم نتفلیکس ( بهترین سریال های نتفلیکس ۲۰۲۲ ) در تمام دوران تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

Balle i a (TBA)

فیلم Balle i a که در همان دنیای تخیلی مجموعه جان ویک اتفاق می‌افتد، یک فیلم اسپین‌آف در آینده به کارگردانی لن وایزمن و تهیه‌کنندگی کیانو ریوز است. بالرین روی یک قاتل زن جوان تمرکز خواهد کرد که به دنبال انتقام مرگ خانواده اش است – همان شخصیتی که یونیتی فیلان در جان ویک: فصل ۳ – پارابلوم به تصویر کشیده است. آنا د آرماس اکنون در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های آنا دی آرماس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

You a e he e:

بهترین فیلم های آنا د آرماس (A a de A mas)

فیلم های آنا د آرماس

از حسین رازانی ۱۹٫ ژوئن ۲۰۲۲, ۱۷:۵۴

فهرست

همه چیز درباره: بهترین فیلم های آنا د آرماس (A a de A mas)

بهترین فیلم های آنا د آرماس (A a de A mas)

برچسب ها: فیلم های آنا د آرماس , آنا د آرماس

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بهترین فیلم های آنا د آرماس (A a de A mas)” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “فیلم های آنا د آرماس” یا “آنا د آرماس” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

آنا د آرماس در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در کوبا به دنیا آمد و در ۱۴ سالگی تحصیلات خود را در مدرسه تئاتر ملی هاوانا آغاز کرد. او پس از ۴ سال فارغ التحصیل شد. در سن ۱۶ سالگی اولین فیلم خود را با نام U a osa de F a cia (2006) به کارگردانی مانوئل گوتیرز آراگون بازی کرد. بعد از مدتی به اسپانیا نقل مکان کرد و در آنجا به حرفه سینمایی خود ادامه داد و در تلویزیون شروع به کار کرد. در سال ۲۰۱۴ به لس آنجلس نقل مکان کرد. او در فیلم هایی مانند Wa Dogs (2016)، Ha ds of S o e (2016) و Blade Ru e 2049 (2017) ظاهر شده است.

آنا د آرماس با حضور در فیلم سینمایی بلاد رانر محصول سال ۲۰۱۷ و بعد از آن فیلم سینمایی وقتی برای مردن نیست محصول سال ۲۰۲۱ به شدت مورد توجه قرار گرفت و در میانه سال ۲۰۲۲ در میان ۵۰ هنرمند پرطرفدار سایت معتبر سینمایی IMDb قرار گرفت. او پس از تالیسا سوتو دومین بازیگر زن لاتینی است که نقش یک دختر را در مجموعه فیلم های باند بازی می کند. نکته جالب توجه در مورد او این است که برای نقش سلینا کایل زن گربه ای در فیلم The Ba ma (2021) تست داد اما این نقش به او نرسید.

درباره آنا د آرماس:

فیلم های آنا د آرماس:

۱- فیلم سینمایی بلید رانر ۲۰۴۹ – Blade Ru e 2049 (۲۰۱۷)

۲- فیلم سینمایی چاقوکشی – K ives Ou  (۲۰۱۹)

۳- فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست – No Time o Die (۲۰۲۱)

۴- فیلم سینمایی سگ های جنگی – Wa Dogs (۲۰۱۶) از فیلم های آنا د آرماس

۵- فیلم سینمایی قلب – Co azó  (۲۰۱۸)

۶- فیلم سینمایی خبرچین – The I fo me  (۲۰۱۹)

۷- فیلم سینمایی دست های سنگی – Ha ds of S o e (۲۰۱۶)

۸- فیلم سینمایی مرد خاکستری – The G ay Ma  (۲۰۲۲)

۹- فیلم سینمایی سرجیو – Se gio (۲۰۲۰) از فیلم های آنا د آرماس

۱۰- فیلم سینمایی شبکه زنبور – Wasp Ne wo k (۲۰۱۹)

۱۱- فیلم سینمایی برای یک مشت بوسه – Fo a Ha dful of Kisses (۲۰۱۴)

۱۲- فیلم سینمایی متصدی شیفت شب – The Nigh Cle k (۲۰۲۰) از فیلم های آنا د آرماس

۱۳- فیلم سینمایی آب عمیق – Deep Wa e  (۲۰۲۲)

۱۴- فیلم سینمایی اوردرایو یا فرامحرک – Ove d ive (۲۰۱۷) از فیلم های آنا د آرمس

۱۵- فیلم سینمایی تق تق – K ock K ock (I) (2015)

۱۶- فیلم سینمایی بی پناه – Exposed (III) (2016)

۱۷- فیلم سینمایی آنابل – A abel (۲۰۱۵) از فیلم های آنا د آرمس

۱۸- فیلم سینمایی **۷**، مهمانی و دوروغ – Sex, Pa y Lies (۲۰۰۹)

۱۹- فیلم سینمایی بلوند – Blo de (۲۰۲۲)

۲۰- فیلم سینمایی Ghos ed (IX)

کلام آخر:

بهترین فیلم های آنا د آرماس نگاهی دارد به بیش از ۲۰ فیلم سینمایی آنا د آرامس از بازیگران مطرح سینمای هالیوود. شما کدام یک از فیلم های سینمایی این بازیگر جذاب و دوست داشتنی را دیده اید؟‌ به نظر شما بهترین فیلم سینمایی آنا د آرامس کدام یک از فیلم هایی است که او در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

بهترین فیلم های رز بیرن

بهترین فیلم های لورا لینی

این سوال با کد ( ID=4937 ) از آی پی ۸۰٫۸۲٫۶۸٫۴۲ در ۲۹۰۳۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بهترین فیلم های آنا د آرماس (A a de A mas)” و یا هر سوالی درباره “فیلم های آنا د آرماس” و “آنا د آرماس” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

آنا د آرماسآنا د آرماس اینستاآنا د آرماس بیوگرافیآنا د آرماس زندگی نامهآنا د آرماس عکسآنا د آرماس فیلمبرترین فیلم های آنا د آرماسبهترین فیلم های آنا د آرماسبیوگرافی آنا د آرماسفیلم های آنا د آرماسفیلم های برتر آنا د آرماسلیست فیلم های آنا د آرماس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

… بیشتر

چی فکر می کنی؟

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.

Newsle e

دعوت به خبرنامه نت نظر

تخفیف هفتگی در خبرنامه نت نظر

اینم حتما برات جالبه

بهترین رستوران های ایرانی ونکوور – لیست ۱۵ تایی

معرفی بهترین رستوران ها در ونکوور کانادا

Read Mo e

بهترین فیلم های بل پاولی (Bel Powley)

فیلم های بل پاولی

Read Mo e

مصر در کدام قاره است؟

مصر در کدام قاره قرار دارد؟

Read Mo e

بهترین فیلم های بیپاشا باسو (bipasha basu)

فیلم های بیپاشا باسو

Read Mo e

بهترین فیلم های یامی گوتام (Yami Gau am)

فیلم های یامی گوتام

Read Mo e

بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس – لیست ۱۰تایی

معرفی لیستی از جراحان پلاستیک در لس آنجلس

Read Mo e

بیشتر از فرهنگ و هنر

با دستگاه های موسیقی ایرانی آشنا شوید

دستگاه های موسیقی ایران

از ساناز ارویش ۱۴٫ آگوست ۲۰۲۲, ۲۱:۵۷

Read Mo e

پرفروش ترین آهنگ های جهان – لیست ۱۰۰تایی

پرفروش ترین آلبوم های دنیا

از ساناز ارویش ۹٫ آگوست ۲۰۲۲, ۲۱:۴۸

Read Mo e

چگونه فیلمنامه بنویسیم؟ راهنمای جامع فیلم نامه نویسی

چگونه فیلمنامه سریال بنویسیم؟

از سمانه عزیزی ۲۷٫ جولای ۲۰۲۲, ۲۱:۰۰

Read Mo e

طولانی ترین سریال های جهان – لیست ۱۵ تایی

با طولانی ترین سریال های جهان آشنا شو!

از آوا ادهمی ۲۰٫ جولای ۲۰۲۲, ۲۲:۲۴

Read Mo e

کتاب ساحره پورتوبلو اثری خواندنی از پائولو کوئیلو

معرفی کتاب ساحره پورتوبلو

از سمانه عزیزی ۱۷٫ جولای ۲۰۲۲, ۲۱:۳۴

Read Mo e

معرفی کتاب مغازه جادویی اثر جیمز دوتی

بخش از متن کتاب مغازه جادویی

از سمانه عزیزی ۵٫ جولای ۲۰۲۲, ۱۹:۳۵

Read Mo e

فیلم آنا د آرماس