ماینکرافت فارسروید


ماینکرافت فارسروید

Minecraft – Pocket Edition از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از Mojang می باشد.دانلود آپدیت ماینکرافت


پخش آنلاین ویدئو

Mi ec af 1.19.30.23 – آپدیت جدید بازی آرکید ماینکرافت اندروید مود

Mi ec af – Pocke Edi io v 1.19.21.01  – بازی محبوب “ماینکرافت – پاکت ادیشن” اندروید قیمت ۷٫۴۹ دلار در Google Play و بیش از ۱۰ میلیون فروش نسخه پولی و کامل بازی ماینکرافت اندروید

Mi ec af – Pocke Edi io از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Moja g می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم! نسخه ی اندرویدی بازی Mi ec af – Pocke Edi io با قیمت ۷٫۴۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است! در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید! در بازی ماینکرافت شما به عنوان بازیکن با انواع و اقسام فعالیت ها سرگرم خواهید شد، از این فعالیت ها می توان به مواردی چون اکتشاف، جمع آوری منابع، صنعتگری و مبارزه اشاره کرد. چندین حالت مختلف از جمله بقا، خلاقیت، ماجراجویی و هاردکور به شما امکان سرگرم شدن در دنیای بزرگ ماینکرفت را می دهند! در حالت اول قادرید به جمع اور منابع پرداخته و برای حفظ و نگهداری گرسنگی و سلامت تام تلاش کنید، در حالت دوم، با منابع نامحدود می توانید هر آنچه که دوست دارید بسازید و در حالت آخر، قادر به شرکت در ماموریت ها و ماجراجویی های فوق العاده خواهید بود. و در حالت آخر که هاردکور بود می توانید همانند حالت بقا مشغول باشید اما به یاد داشته باشید که در این حالت اگر مردید، قادر به برگشتن به بازی نخواهید بود و درجه سختی بالاست! به طور کلی هدف بازی ماینکرافت ساخت و ساز است و اگر به این کار علاقه دارید همین الان آخرین نسخه بازی را از فارسروید دریافت کرده و سپس بعد از ورود به بازی از میان دو شخصیت اصلی مرد و زن با نام های استیو و الکس یکی را انتخاب کرده و وارد دنیای بزرگ بازی شوید!

برخی از ویژگی های بازی فکری Mi ec af – Pocke Edi io اندروید :

بازی Mi ec af – Pocke Edi io – (ماین کرافت – ماینکرفت – مانکرافت) علی رغم فروش عالی خود توانسته است امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ را با بیش از ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ رای را از آن خود نماید. دقت داشته باشید که بازی ماینکرافت گرافیکی نیست اما طراحی منحصر به فردش شما را به خود مجذوب خواهد نمود! اگر به بازی های خاص اندرویدی علاقه دارید و به دنبال یک بازی زیبای اندرویدی با محوریت ساخت و ساز هستید به هیچ وجه ماینکرافت – پاکت ادیشن را از دست ندهید.

نکات تکمیلی:

۱ – نسخه رسمی و بتا بازی ماینکرفت اندروید به صورت جداگانه برای دانلود عرضه شده اند که هر دو اخرین نسخه اند ۲ – نسخه اندرویدی بازی ماینکرفت از حالت Pocke Edi io خارج شده و هم اکنون در نسخه عادی Mi ec af قرار دارد ۳ – نسخه ای که فارسروید برای دانلود عرضه می کند، در اصل نسخه پولی – غیررایگان است که رایگان عرضه کرده ایم ۴ – تفاوت نسخه اصلی و بتا (بتا=تست) در این است که تیم توسعه دهنده امکانات جدید را ابتدا در نسخه بتا قرار می دهد و بعد از مطمئن شدن از نداشتن باگ به نسخه اصلی منتقل می کند. ۵ – فارسروید همیشه آپدیت بازی ماینکرافت را همزمان با انتشار و در اسرع وقت عرضه می کند، برای دانلود آپدیت بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.

تغییرات نسخه ی v1.19.30.23 :

* برای این نسخه بتا تغییراتی در دسترس نیست .

MOD1 U locked p emium ski s U locked p emium ex u es

MOD2 U locked p emium ski s U locked p emium ex u es No damage mod U limi ed b ea h Max I ve o y Size ONE hi kill wi h weapo s Max sco e I des uc ible Tools

دانلود Mi ec af Ea h 0.33.0 – بازی واقعیت افزوده “ماینکرافت ارث” اندروید!

توجه : به نقل از کاربران سرور این بازی خاموش شده است و امکان تجربه بازی وجود ندارد بازی را دانلود نکنید

Mi ec af Ea h v0.33.0 – بازی ماجرایی خاص “مانکرافت ارث” برای اندروید بازی رسمی دیگر شرکت Moja g از دنیای Mi ec af تست شده با اجرای آنلاین

Mi ec af Ea h – ماینکرافت ارث نام دومین بازی رسمی از سری بازی های Mi ec af کمپانی Moja g است که در سال ۲۰۱۱ با تولید و انتشار بازی Mi ec af به محبوبیت جهانی رسید و توانست به یکی از رکوردداران بازی های آرکید و یکی از پرمخاطب ترین بازی های ویدئویی تاریخ تبدیل شود. بازی ماینکرافت اصلی صدها میلیون گیمر فعال دارد و یکی از مشهورترین بازی های کامپیوتری یا موبایلی شناخته می شود. به ویژه بعد از این که از سال ۲۰۱۴ امتیاز شرکت موجانگ توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شد، شاهد توسعه هرچه بیشتر و بهتر این بازی برای پلتفرم های مختلف بودیم. ماینکرافت به خاطر استایل طراحی های خاصی که دارد خیلی زود به یکی از الگوهای اصلی ده ها شرکت بازی سازی دیگر تبدیل شد و طی سال های اخیر شاهد عرضه شدن تعداد بسیار زیادی بازی دیگر دقیقاً مشابه همین سبک بودیم. حالا شرکت Moja g با همکاری Mic osof S udios دومین پروژه رسمی خود را که درواقع یکی از بازی های فرعی دنیای Mi ec af می باشد را تولید و منتشر کرده است. بازی مذکور Mi ec af Ea h نامیده شده است و قرار است تجربه ای کاملاً متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. اگرچه که باید گفت این سبک پیش از این توسط کمپانی ها و شرکت های بازی سازی دیگری نیز به ویژه کمپانی Nia ic سازنده بازی انقلابی پوکمون گو مورد استفاده قرار گرفته بود. در بازی Mi ec af Ea h نیز درست مثل بازی پوکمون گو و یا دیگر بازی ها و برنامه هایی که از فناوری AR یا واقعیت افزوده استفاده می کنند، باید با کمک دوربین موبایل یا تبلت اندرویدی تان یک دنیای ماینکرفتی بسازید!

درواقع در بازی Mi ec af Ea h باید آیتم های گوناگونی را از منابع مختلف در طول بازی به دست بیاورید و سپس آن ها را با کمک دوربین دستگاهتان به صورت واقعیت افزوده در دنیای واقعی قرار دهید! در بازی ماینکرفت ارث درست مثل بازی اصلی می توانید سازه های مختلفی ایجاد کنید. سیستم AR این بازی عملکرد هوشمندانه ای دارد. با توجه به محل مورد نظر، این فناوری کمک می کند تا آیتم های سه بعدی و جالب را با سایزهای منطبق با محل موجود در دوربین قرار دهید. این سنسور به خوبی می تواند پستی ها و بلندی ها، نور کم یا زیاد و گزینه های بسیاری را به صورت هوشمند تشخیص دهد. بنابراین انتخاب محل مناسب این آیتم ها نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. بازی Mi ec af Ea h یک جامعه مجازی آنلاین نیز به حساب می آید. شما می توانید با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر دنیا به صورت اینترنتی تعامل برقرار کرده و یا حتی با آن ها یک تیم تشکیل دهید و آثار جذاب و دیدنی با کمک یکدیگر بسازید! برای مثال شما می توانید یک گیاه در یک نقطه بکارید و در طول زمان روند رشد و نمو آن را مشاهده کنید. در این بازی همچنین شخصیت های معروف این مجموعه نیز حضور دارند. بازی Mi ec af Ea h برای علاقه مندان و بازیکنان بازی Mi ec af توصیه می شود. فارسروید به محض انتشار اولین نسخه این بازی از طرف سازنده، آن را به صورت تست شده برای دانلود به صورت رایگان فراهم کرده است.

توجه:

۱ – بازی آنلاین است و دیتای آن (نزدیک به ۲۰۰ مگابایت) در اولین اجرا از داخل خود بازی دریافت می شود ۲ – همچنین لازم به ذکر است که برای اجرای بازی به یک حساب کاربری مایکروسافت نیاز دارید.

آموزش نصب و اجرای بازی :

ماینکرافت فارسروید