یاسین اسدی


یاسین اسدی

یاسین اسدی،سریال قصه های یاسین،بیوگرافی یاسین اسدی،یاسین کوچولو،یاسین اسدی کوجولوی شیرین زیان اراکی،سن یاسین اسدی،قد یاسین اسدی


بیوگرافی یاسین اسدی

یاسین اسدی کیست؟

یاسین اسدی کیست؟ کوجولوی شیرین زیان اراکی

یاسین اسدی متولد اراک، کودک شیرین زبانی است که مدتی بر سر زبان ها افتاده بود. یاسین پس از بازی در “برنامه ی گلدونه ها” در شبکه آفتاب اراک که شبکه استانی اراک است،توانست در شبکه نسیم حضور یافته و ایفای نقش کند. یاسین کوچولو پس از بازی در چند سکانس موفق، توانست جایزه بهترین بازیگر کودک در جشنواره هدهد را بدست آورد. علاوه بر این یاسین اسدی برای بازی در “سریال قصه های یاسین” نیز انتخاب شد که ایفای نقش فوق العاده جذاب و شیریتی داشت. البته موضوع قد یاسین اسدی هم از موضوعاتی است که در برخی کامنت ها به آن پرداخته شده است و عده ای بر این باور هستند که قد یاسین اسدی نیز مانند قد امیر محمد عمو **۷**گ (امیرمحمد متقیان) که با اینکه متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴، ولی رشد قدی او در یک حد مشخصی متوقف شده است. البته در خصوص سن یاسین اسدی و قد او، تاکنون خبر موثقی منتشر نشده است.

سریال قصه های یاسین با بازی یاسین اسدی

سریال قصه های یاسین، داستان زیبایی دارد و بازیگر اصلی آن یاسین اسدی، همان یاسینی که چند بار در شبکه نسیم که در نسیم استان اراک پخش می شد، است. سریال قصه های یاسین در سیزده قسمت در شبکه آفتاب (شبکه استان مرکزی) ساخته و پخش شده است. این سریال، داستان پسر بچه ای به نام یاسین است که بیش از سن خود می فهمد و عمل می کند. قصه های این سریال به صورت روان و کودکانه ولی با مضامین بزرگسال روایت می شود.

عکس های یاسین اسدی

مصاحبه با یاسین کوچولو در مورد حرف زدن ۶ آذر ۱۳۹۴

مصاحبه با یاسین کوچولو در مورد حرف زدن ۶ آذر ۱۳۹۴

مصاحبه با یاسین کوچولو در مورد موسیقی

مصاحبه با یاسین کوچولو در مورد موسیقی

مصاحبه با یاسین اسدی (یاسین کوچولو) ۲۳ آبان ۱۳۹۳

مصاحبه با یاسین اسدی (یاسین کوچولو) ۲۳ آبان ۱۳۹۳

گفتگو با یاسین کوچولوی بامزه در مورد پرخوری ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

گفتگو با یاسین کوچولوی بامزه در مورد پرخوری ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

دکتر یاسین اسدی

آدرس و تلفن دکتر یاسین اسدی

میدان فاطمی، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد ۴

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح

درباره پزشک:

دکتر یاسین اسدی در سال ۱۳۸۲ با رتبه برتر کنکور سراسری، در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران پذیرفته شدند و پس از طی دوره دندانپزشکی عمومی مستقیما وارد دوره تخصصی پریودانتیکس(جراحی لثه و ایمپلنت) در دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد شدند. در سال ۱۳۹۲ پس از طی دوره تخصصی، با کسب نمره بالا در آزمون بورد کشوری موفق به دریافت مدرک دانشنامه تخصصی در رشته جراحی لثه و کاشت ایمپلنت شدند و از همان سال تا کنون، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در شهر تهران، به عنوان هیات علمی رسمی دانشگاه مشغول به فعالیت می باشند.

مرکز تخصصی جراحی لثه و کاشت ایمپلنت دکتر یاسین اسدی:

این مرکز تخصصی، شامل مجموعه ای از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات درمانی جهت انجام درمان های تخصصی و پیشرفته جراحی دهان، لثه و کاشت ایمپلنت می باشد. کلیه تجهیزات درمانی بکار رفته در این مرکز، از معتبرترین برندهای اروپایی و امریکایی انتخاب شده است تا ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم با نهایت کیفیت انجام گیرد. در این مرکز درمان های تخصصی با حداکثر دقت، ظرافت و کیفیت انجام می گیرد. همچنین تلاش شده است با به کار گیری پرسنل با تجربه و کارآزموده در محیطی آرام، زیبا و دلنشین تجربه درمانی دلچسب برای مراجعین محترم رقم بخورد.  

این مرکز درمانی، همچنین مجهز به cs (اتاق استریلیزاسیون مرکزی) بسیار پیشرفته جهت استریلیزاسیون دقیق و مطمئن تجهیزات درمانی می باشد و لذا مراجعین محترم با اطمینان کافی از نهایت دقت در اصول کنترل عفونت و استریلیزاسیون میتوانند درمان های دندانپزشکی خود را در این مرکز انجام دهند.

واقع شدن این مرکز تخصصی دندانپزشکی در مرکز تهران، امکان دسترسی راحت مراجعین از تمامی نقاط شهر را فراهم کرده است.

یاسین اسدی