خبر کشته شدن علی دایی


خبر کشته شدن علی دایی

من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.


خبر کشته شدن علی دایی
پخش آنلاین ویدئو

واکنش علی دایی به ویدئوی منتشره از دیدارش با وزیر ورزش : اصلا چنین موضوعی نبوده است

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، از مراسمی که با حضور برخی از اهالی فوتبال و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کیش برگزار شد، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که درباره شیوه برخورد علی دایی با وزیر ورزش و جوانان حاشیه‌ها و انتقادهایی مطرح شده است.

علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد این مسایل اظهار کرد: اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.

وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.

قتل علی دایی سراوانی دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی

نادری زاده اخبار, حوادث نظری بدهید ۷۰۰ بازدید

قتل علی دایی سراوانی دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی

قتل علی دایی

قتل علی دایی سراوانی شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ که دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی مشخص شده است. یحی تاج ور ملقب به علی دایی یکی از جوانان ورزش دوست و ورزشکار سراوان بود که به دست فرد معتاد به قتل رسید.

جوان سراوانی که به‌ خاطر عشق و علاقه به فوتبال از سوی ورزش‌دوستان شهر سراوان به «علی‌دایی» معروف بود، عصر جمعه با ضربات چاقوی یک معتاد به قتل رسید.

به‌گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان، وی یکی از جوانان ورزش‌دوست و ورزشکار این شهر بود که در رشته دو و ‌میدانی فعالیت داشت و از محبوبیت خاصی میان ورزشکاران و شهروندان برخوردار بود.

وی افزود: حضور این مرد جوان در مسابقات مایه قوت قلب برای ورزشکاران شهرستان بود و سراوانی‌ها او را دوست داشتند. به‌ گزارش پلیس، ضارب پس‌از قتل فرار کرده و مأموران در جست‌وجوی او هستند.

دانلود فیلم

گردآوری: برترینا

خبر کشته شدن علی دایی