تولیدی لباس کار


تولیدی لباس کار

طراحی و دوخت انواع لباس کار و لباس کارگری حرفه ای و شیک در تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر با امکان سفارشی سازی و چاپ تبلیغاتی.


لباس کار

کارگاه تولیدی طراحان دوخت برتر

محصولات کارگری

محصولات مهندسی

محصولات اداری

محصولات رستورانی

تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر

کاربران گرامی به وب سایت طراحان دوخت برتر خوش آمدید، تولیدی طراحان دوخت برتر برای سهولت در خرید لباس کار ایجاد شده است. تامین پوشاک صنعتی تمامی مشاغل موجود در کشور یکی از اهداف مجموعه تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر می باشد. هدف ما تولید محصولات با کیفیت و رضایت مشتریان عزیز است.

درباره‌ی طراحان دوخت برتر

کاربران گرامی به وب سایت طراحان دوخت برتر خوش آمدید، تولیدی لباس کار حرفه ای طراحان دوخت برتر از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت لباس کار آغاز نمود، در طول این سال ها با به کار گیری تجربه‌های فراوان، اندیشه های نو و اهداف بلند مدت در زمینه تولید البسه اداری، کاری، تشریفاتی و بهره گیری از تکنولوژی مدرن و روز دنیا به همراه کادری مجرب و متخصص در کشور فعالیت خود را گسترش داده ایم. در تولیدی لباس کار روزانه انواع مختلفی از لباس ها تولید و عرضه می شود و هم اکنون طراحان دوخت تولید کننده انواع مدل لباس کار شیک و پوشاک صنعتی در طرح های مختلف از قبیل: لباس کارگری، لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار رستورانی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری و… است.

خرید لباس کار حرفه ای در انواع مختلف

تمامی محصولات ما با بهترین جنس و کیفیت در تولیدی تولیدی لباس کار طراحان دوخت تولید و عرضه می‌شود. باعث افتخار ماست که تا به این لحظه تمامی مشتریان رضایت کامل از محصولات طراحان دوخت را داشته اند. هدف اصلی ما رضایت مشتری و در نهایت تحویل کالا با نهایت کیفیت و سرعت می‌باشد. اولویت اول ما کیفیت و استفاده از بهترین جنس برای تولید محصولات و لباس کارها می‌باشد، کافیست یک بار خرید لباس کار خود را انجام دهید تا جزو مشتریان وفادار ما شوید. ما در تولیدی طراحان دوخت برتر به مشتریان خود پایبند و وفادار هستیم و تمامی مشکلات و مسائلی که ممکن است در ثبت سفارش و یا تحویل کالا به وجود آید را در اسرع وقت حل خواهیم کرد. تمامی محصولات ما بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم از کارخانه برای تمامی مشتریان عزیز ارسال می‌شود و این اطمینان را به شما بزرگواران می دهیم که با خرید محصولات به صورت مادام العمر از خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهره مند خواهید شد، ما همیشه در کنار شما خواهیم بود. طراحی و دوخت  لباس ها کاملا مطابق با سلیقه مشتریان عزیز می‌باشد و همچنین کلیه لباس کارها از کیفیت بالایی برخوردار است. تمامی محصولات تولید شده دارای گارانتی هستند. تولیدی طراحان دوخت درحال حاضر فروش لباس کارهای خود را به قیمت تولیدی به سراسر کشور ارائه می‌دهد تا مشتریان گرامی در خرید لباس کار حرفه ای و شیک مشکلی نداشته باشند.

فروش عمده لباس کار

تهیه لباس کار عمده در شهرستان‌های کوچک همیشه معضلی برای کارفرمایان عزیز بوده است. طراحان دوخت با ایجاد شرایط فروش آنلاین لباس کار و ارسال آن به شهرستان‌ها بدون نیاز به حضور مشتری در محل فروشگاه، سعی در رفع این مشکل کرده و خرید عمده لباس کار را با آسان‌ترین روش ممکن فراهم کرده است.

شما می توانید لیست قیمت لباس کار را در سایت مشاهد نمایید. ما سعی کرده‌ایم که با توجه به شرایط بد اقتصادی و درک کارفرمایان عزیز کلیه لباس کارها در تهران و شهرستان ها را با قیمت یکسان بدست همه عزیزان برسانیم. تولیدی طراحان دوخت برتر انواع سفارش دوخت لباس کار را می‌پذیرد.

آخرین مقالات لباس کار

خصوصیات لباس‌های فرم اداری

ادامه مطلب

نقش لباس کار در ایمنی بدن چقدر است؟

ادامه مطلب

ویژگی‌های لباس کار مناسب چیست؟

ادامه مطلب

زمان تعویض لباس کار

ادامه مطلب

ویژگی‌های مهمی که یک لباس کار صنعتی مناسب باید داشته باشد

ادامه مطلب

ویژگی های لباس برق کاری مناسب چیست؟

ادامه مطلب

آیا امکان ارسال نمونه کار وجود دارد؟

بله، در صورت درخواست مشتری امکان ارسال نمونه کار به سراسر کشور وجود دارد و نمونه ها دارای ضمانت برگشت تا ۱۰ روز کاری هستند.

آیا مراجعه حضوری امکانپذیر است؟

بله، امکان مراجعه حضوری به دفتر فروش وجود دارد.

آیا چاپ بر روی لباس کار نیز انجام می شود؟

بله، چاپ به چهار روش گلدوزی، مدیا، کاتری و سیلک پفکی انجام می شود.

آیا دوخت به صورت سفارشی انجام می شود؟

بله، تولیدی طراحان دوخت برتر توانایی تولید انواع مدل ها را دارد.

دستکش

مشاهده مدل های دستکش تولید شده در تولیدی لباس کار اکسون

تولیدی لباس کار