کد اینترنت رایگان ایرانسل برای اربعین


کد اینترنت رایگان ایرانسل برای اربعین

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱ ۱۴۰۱۰۶۱۲ تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائرین اربعین ایرانسل اینترنت رایگان ارائه می‌دهد به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به آغاز اربعین حسینی و حضور زائران ایرانی در کشور عراق، ایرانسل نیز همچون اپراتورهای دیگر در تلاش است تا بهترین امکانات ارتباطی را برای مشترکین خود فراهم سازد. […]


کد اینترنت رایگان ایرانسل برای اربعین

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱

۱۴۰۱۰۶۱۲

تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائرین اربعین ایرانسل اینترنت رایگان ارائه می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به آغاز اربعین حسینی و حضور زائران ایرانی در کشور عراق، ایرانسل نیز همچون اپراتورهای دیگر در تلاش است تا بهترین امکانات ارتباطی را برای مشترکین خود فراهم سازد.

در همین راستا اپراتور دوم کشور ضمن کاهش نرخ رومینگ کشور عراق به وسیله تعرفه‌های تخفیفی، اینترنت رایگان روزانه را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. به این صورت که مشترکین ایرانسل برای فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین که شامل ۱۰ مگابایت دیتای روزانه رایگان است کد دستوری #۸*۱۱۱* را در ایران یا عراق شماره‌گیری می‌کنند و سپس از طریق نرم‌افزارهای پیام‍‌‌‌‌رسان با خانواده‌های خود مکالمه صوتی یا ویدئویی انجام می‌دهند. اما باید بدانید که طرح پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل تنها تا تاریخ ۲۴ آبان سال جاری در سراسر کشور عراق قابل استفاده است و برای استفاده از اینترنت رایگان نیازی به داشتن شارژ نمی‎باشد. 

از آنجایی که مشترکین ایرانسل می‌توانند از تعرفه‌های تخفیف رومینگ استفاده کنند و روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هزینه‌ای ندارد، این اپراتور به کاربران خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور حتما امکان رومینگ سیم کارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱* فعال کنند و در طول اقامت خود در عراق، از شبکه رومینگ دو اپراتور زین (Zai ) و آسیاسل (Asiacell) استفاده کنند، همچنین ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Da a) و سپس رومینگ دیتا (Da a Roami g) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. علاوه بر آن باید بدانید اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند بنابراین کاربران باید تنظیمات گوشی خود را بر روی (WCDMAGSM Au o) قرار دهند.

تعرفه‌های رومینگ ایرانسل برای مکالمه ۶۰ درصد، ارسال پیامک ۷۰ درصد، مصرف آزاد اینترنت تا ۸۰ درصد کاهش یافته است و دریافت پیامک نیز همچون سال های گذشته رایگان می‌باشد، همچنین از آنجایی که بسته‌های هفتگی ویژه اینترنت رومینگ با تخفیف ۹۵ درصدی ارائه شده است، زائران می‌توانند برای فعال‌سازی آن از کد #۲*۳*۱۱۱* یا از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند.

کاربران می‌توانند برای اطمینان از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت از طریق کد#پین ۱۶ رقمی*۱۴۱* قبل و یا بعد از خروج از کشور استفاده کنند، البته شارژ سیم‌کارت از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری #۷* و یا سایر کدهای دستوری بانکی و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.نمایندگان ایرانسل در نقاط مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی و نیز در شهرهای مقدس نجف اشرف (مقبره الحکیم – صحن حضرت زهرا س)، کربلای معلی، (میدان سید جوده در ورودی کربلا، میدان شهدا، خیابان شهدا و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران) همچنین در جاده نجف به کربلا در عمودهای ۲، ۲۰۲، ۴۰۳، ۷۸۰، ۱۱۲۰ آماده پاسخگویی و حل مشکلات زائران اربعین حسینی هستند.

کد اینترنت رایگان ایرانسل برای اربعین