حراج شماره های رند همراه اول


حراج شماره های رند همراه اول

فروش سیم کارت های رند همراه اول از طریق حراج اینترنتی فروش سیم کارت  سیمکارت های همراه اول همواره دارای خدمات ویژه ای نسبت به سایرسیم کارت های فعال در کشور بوده اند.این اپراتور برای افرادی که تمایل به خرید سیم کارت همراه اول داشتند طرح واگذاری در نظر گرفته بود . همراه اول در این طرح، شماره های […]


حراج شماره های رند همراه اول

فروش سیم کارت های رند همراه اول از طریق حراج اینترنتی

فروش سیم کارت 

سیمکارت های همراه اول همواره دارای خدمات ویژه ای نسبت به سایرسیم کارت های فعال در کشور بوده اند.این اپراتور برای افرادی که تمایل به خرید سیم کارت همراه اول داشتند طرح واگذاری در نظر گرفته بود . همراه اول در این طرح، شماره های که رند بودند را ارئه داد که شامل سیم‌کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی بود .

اپراتور اول کشور فروش سیمکارت رند خود را از طریق حراج اینترنتی با حضور عموم متقاضان خود از طریق وب سایت o d.mci.i برگزار کرده است و افراد متقاضی برای شرکت در حراج اینترنتی همراه اولدر ابتدا در سامانه حراج آنلاین شماره های رند ثبت نام کردند و پیشنهاد خود را برای خرید سیمکارت های مورد تقاضا خود ثبت کردند و بعد از اعلام نتایج ، در صورت تکمیل فرآیند و پرداخت ، سیم کارت برنده در حراج به بالاترین پیشنهاد ثبت شده در سامانه واگذار  شد .

بر اساس آیین نامه ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات ‌و ارتباطات رادیویی به اپراتور های تلفن همراه در کشور ، سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر ۱۰ عدد سیم‌ کارت فعال برای هر شرکت ‌کننده می‌ باشد . همراه اول ، کمیته حراج شماره‌ های رند را متولی و ناظر اجرای عمل کرد فرایند های حراج تعیین‌ نموده است و کمیته مربوطه مجاز است در صورت مشاهده هر گونه خطای سیستمی و موارد مشکوک به رقابت نا سالم ، نسبت به لغو حراج اقدام نماید . فروش شماره های رند ، مشمول هزینه‌ های قانونی اعم از ۹%مالیات و عوارض می باشد که در قیمت نهایی لحاظ می شود ‌و برنده حراج موظف به پرداخت آن می باشد . قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بر کلیه ضوابط و شرایط شرکت در حراج اینترنتی واگذاری سیم‌ کارت‌ های شماره آدرس ایمیل و رمز شخصی خود می توانند در حراج سیم‌ کارت ‌های رند شرکت نماید ، مفاد قرارداد مشترکین و مصوبات سازمان تنظیم مقررات نیز لازم الاجرا خواهد‌ بود .خرید از طریق سایت رند همراه اول و به صورت حراج o li e می باشد و پرداخت نیز به صورت آنلاین در سایت مذکور صورت می پذیرد ، حراج‌ گران می بایست با خرید اعتبار ، حساب خود را برای شرکت در حراج آماده و مطابق با راهنمای شرکت در حراج نسبت به خرید اقدام نمایند .

حراج شماره های رند همراه اول