نقشه اسیا


نقشه اسیا

نقشه آسیا و نقشه آسیا فارسی را در کنار نقشه جهان فارسی و نقشه خاورمیانه و تمامی نقشه های کشورهای مقصد سفر ایرانی ها در آسیا را اینجا ببینید.


نقشه اسیا

آسیا

کمی قبل نگاهی کردیم به نقشه اروپا که با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد و متوجه شدیم که به راستی نقشه جهان به زبان فارسی به صورت جامع به سختی در دسترس کاربران قرار می گیرد؛ پس اینبار به بررسی نقشه آسیا می‌پردازم تا با هم کمی بیشتر با این قاره آشنا شویم. با فاینداتور همراه باشید.

قاره آسیا

نقشه جهان فارسی

نقشه جدید آسیا

بزرگ ترین کشورهای آسیا

نقشه کشورهای آسیا

آسیای غربی

نقشه آسیای غربی

نقشه خاورمیانه

آسیای جنوب شرقی

نقشه کشورهای آسیای جنوب شرقی

آسیای جنوبی

نقشه آسیای جنوبی

شرق آسیا

نقشه شرق آسیا

آسیای مرکزی

نقشه آسیای میانه

نقشه امارات

نقشه امارات متحده عربی

نقشه ابوظبی

نقشه دبی

نقشه ترکیه

نقشه ترکیه

نقشه تایلند

نقشه شهرهای تایلند

نقشه بالی

جزیره بالی روی نقشه

نقشه ارمنستان

نقشه ارمنستان و کشورهای همسایه

نقشه مالدیو

نقشه مالدیو

نقشه سنگاپور

کشور سنگاپور که از ۶۳ جزیره تشکیل شده دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و با داشتن ۷۲۸٫۶ کیلومتر مربع مساحت در جنوب شرقی آسیا (در جنوب شبه‌جزیره مالایا و شمال خط استوا) قرار دارد. سنگاپور که یکی از چهار ببر آسیایی (کره جنوبی، هنگ کنگ و تایوان) در تجارت خارجی شناخته می شود امروز عنوان ثروتمندترین کشور آسیای شرقی را از آنِ خود کرده است. فراورده‌های نفتی، مدارهای مجتمع، رایانه و محصولات زیست‌پزشکی از اصلی‌ترین کالاهای صادراتی این کشور به حساب می آیند. یکی از منابع درآمد این کشور از صنعت گردشگری تامین می شود که به دلایلی چون دارا بودن جاذبه‌های طبیعی فراوان، استفاده از زبان انگلیسی و … است.

نقشه سنگاپور

نقشه گرجستان

گرجستان به مرکزیت شهر تفلیس که مساحتی بالغ بر ۶۹،۷۰۰ کیلومتر مربع دارد در آسیای غربی و اروپای شرقی واقع شده است و همسایه شمالی ۲ کشور ارمنستان و ترکیه به شمار می آید. این کشور که عمدتا کوهستانی می باشد در قفقاز جنوبی واقع شده است. گرجستان که بین دو دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. می توانید با خرید تور گرجستان از زیبایی های طبیعی و خرید ارزان و مقرون به صرفه بهره مند شوید. بهترین زمان سفر فصل زمستان برای علاقمندان به ورزش های زمستانی و به طور کلی فصل بهار در ماه مارس تا می (اواخر اسفند تا اوایل خرداد) می باشد.

خدمات اصلی نگین نقشه آسیا

نقشه برداری

سیستم تعیین موقعیت جهانی GPS

فتوگرامتری

سنجش از دور

سیستم اطلاعات مکانی GIS

Au oma ic Vehicle Loca io

معرفی سنجنده ها

با ما همراه باشید برای معرفی ماهواره های نقشه برداری زمین

نقشه اسیا