ریپلای یعنی چی در اینستا


ریپلای یعنی چی در اینستا

در این مقاله به معرفی و بررسی قابلیت ریپلای در اینستاگرام می پردازیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه این قابلیت را فعال کنید. پس با فالوکمپ همراه باشید.


آموزش تصویری ریپلای و کوییک ریپلای اینستاگرام

قابلیت ریپلای در اینستاگرام علاوه بر اینکه منجر به افزایش تعامل شما با مخاطبانتان می شود، کار شما را در پاسخ دادن به پیام های اینستاگرام بسیار راحت می کند. اما چگونه می توانیم از قابلیت ریپلای در اینستاگرام استفاده کنیم؟ اگر شما هم مشتاق دانستن پاسخ این پرسش هستید، مطلب پیش رو را از دست ندهید.

ریپلای یعنی چه در اینستا

ریپلای به معنی پاسخ متقابل در اینستا است. این پاسخ متقابل می تواند در کامنت یا دایرکت و یا در استوری باشد که به شما کمک می کند تا منظور خود را خیلی راحت تر به مخاطبتان برسانید و تعامل بهتری با سایرین داشته باشید.

کامنت های بامعنا و خوب در زیر هر پستی می تواند افزایش فالوور اینستاگرام را نیز همراه داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از بسته های کامنت با متن دلخواه، شانس خود را بیشتر کنید.

ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام چگونه است؟

اپلیکیشن هایی مانند واتساپ و تلگرام این قابلیت را دارند که هر کدام از پیام هایی که مورد نظر شما هست را می توانید ریپلای کنید تا از آشفتگی چت ها جلوگیری کنید. در گذشته چنین ویژگی برای اینستاگرام وجود نداشت و تنها می توانستید پشت سر هم چت کنید.

این امر موجب می شد بعضی از چت ها با هم قاطی شوند و نتوانید منظور خودتان را به درستی به طرف مقابل برسانید.

اینستاگرام در آپدیت های جدید خود، ریپلای پیام در دایرکت را فعال کرده است (برای کامنت و استوری قبلا فعال شده بود) تا کاربران بتوانند از این قابلیت نیز استفاده کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها برخی از کاربران قادر به استفاده از این قابلیت می باشند و ریپلای دایرکت اینستاگرام هنوز برای همه اکانت ها فعال نشده است.  

آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام

برای ریپلای در اینستاگرام در ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین ورژن ارتقا دهید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار خواهد کرد؛ سپس مراحل و اقدامات زیر را انجام دهید:

آموزش نحوه ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام

کويیک ریپلای یا پاسخ سریع یک تحول بسیار عالی برای کسب و کار ها به وجود آورده است چرا که باعث شده پیج های کسب و کار آنلاین در وقت صرفه جویی کنند و در مدت زمان کوتاهی از این قابلیت استفاده کنند. اما کوئیک ریپلای چیست؟

کسب و کارها در طول روز، هزاران پیام از مردم دریافت می کنند که ممکن است سوالات مشابه ای را از آن ها بپرسند. قابلیت پاسخ سریع باعث می شود بتوانند تنها با یک حرکت پاسخگوی نیازهای مشتریان در اسرع وقت باشند.

این پاسخ های سریع به صورت پیام های آماده و از قبل نوشته شده ای هستند که صاحب کسب و کار یا ادمین های اینستاگرام می توانند در طول روز تنها با یک کلیک برای افرادی که سوالات مشابه ای از آن ها می پرسند بفرستند.

برای اینکه بتوانید از کوییک ریپلای استفاده کنید می توانید یکی از روش های زیر را در این خصوص انجام دهید.

روش اول استفاده از کوئیک ریپلای در اینستاگرام

روش دوم استفاده از کوئیک ریپلای در اینستاگرام

روش سوم استفاده از کوئیک ریپلای در اینستاگرام

یکی از راه های ایجاد تعامل بیشتر در اینستاگرام، خرید کامنت سفارشی است. شما می توانید همین الان بسته مورد نظر خود را سفارش دهید.

حذف ریپلای در اینستاگرام چگونه است؟

پاک کردن چت اینستاگرام به هر دلیلی ممکن است پیش بیاید، در مورد رپیلای دایرکت هم وضع به همین صورت است. ممکن است به دلایل گوناگونی مانند پشیمان شدن از ریپلای یا ریپلای اشتباهی یک پیام، قصد داشته باشید آن را حذف کنید. در ادامه به حذف ریپلای پیام در دایرکت، حذف ریپلای کامنت و حذف ریپلای استوری خواهیم پرداخت.

نحوه ریپلای کردن استوری اینستاگرام

ریپلای کردن استوری اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که شما با استفاده از آن می توانید در خصوص استوری های دیگران اظهار نظر کنید. مراحل ریپلای کردن استوری در زیر آورده شده است:

غیر فعال کردن ریپلای استوری اینستاگرام

اگر می خواهید فالوورهای شما تنها قادر به مشاهده استوری شما باشند و نخواهید استوری شما را ریپلای کنند، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

سخن پایانی

اگر یکی از کاربران اینستاگرام هستید و از این اپلیکیشن چه به عنوان تفریح و سرگرمی و چه به عنوان محلی برای کسب و کار استفاده می کنید، باید همواره با قابلیت ها و آپدیت های جدید این اپلیکیشن آشنا باشید. قابلیت ریپلای یکی از مواردی است که منجر به افزایش تعاملات و تبادل نظر در اینستاگرام می شود.

در مقاله بالا سعی بر آن شد که کلیه نکات مهم در خصوص ریپلای در اینستاگرام در اختیار شما قرار گیرد. توجه داشته باشید نظرات شما کمک شایانی به بهبود نوشتن مطالب بعدی ما خواهد کرد. منتظر نظرات گرانقدر شما عزیزان هستیم.

سوالات متداول

چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم

همانطور که همه می‌دانیم اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است که سریع‌ترین رشد را دارد. در این بین، استفاده اصلی اینستاگرام برای ارسال عکس و فیلم است. با این حال، اگر یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام یا حتی یک حساب شخصی دارید، ممکن است نیاز به تعامل با دوستان یا مشتری خود داشته باشید. در اینستاگرام افراد این قابلیت را دارند که زیر پست‌های هم کامنت یا نظر بگذارند. شما نیز به راحتی می‌توانید به این کامنت‌ها ریپلای کنید، یعنی در جواب آنها جوابی بنویسید؛ اما خیلی‌ها هنوز سوال می‌کنند که چگونه در اینستا ریپلای کنیم ؟

آخرین قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی

علاوه بر این، فیسبوک با معرفی پیام‌رسانی بین این دو سایت، اینستاگرام و مسنجر را به طور کامل ادغام کرده است. رابط پیام‌رسان اینستاگرام با نام دایرکت به دنبال این بروزرسانی ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی را از مسنجر دریافت می‌کند. واکنش‌های ایموجی سفارشی، تم‌های چت رنگارنگ، پاسخ‌ها و ارسال پیام، برچسب‌های سلفی، حالت ناپدید شدن، افکت‌های پیام متحرک و عملکرد Wa ch Toge he در مسنجر ابزارهای پیام‌رسان جدید در اینستاگرام هستند.

از میان تمام ابزارهای جدید اینستاگرام دایرکت، پاسخ دادن به یک پیام اینستاگرامی خاص قطعا مفید است. کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند پیام‌های فردی را در دایرکت نقل قول کرده و به آنها پاسخ دهند یا در واقع آن را ریپلای کنند. مشابه مسنجر و واتساپ، ویژگی «Swipe o a swe o messages» در اینستاگرام کار می‌کند. شما می‌توانید مستقیما به یک پیام خاص در یک چت شخصی یا گروهی با ویژگی «Swipe o Reply» پاسخ دهید. پاسخ‌های نقل شده، مکالمات طولانی را به خصوص در چت‌های گروهی بزرگ معنادار می‌کند.

بنابراین در این مقاله یاد می‌گیریم، چگونه در اینستا ریپلای کنیم در اندروید و چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم. بنابراین در این مقاله تا انتها همراه ما باشید تا همه چیز را در مورد ریپلای کردن به شما آموزش دهیم.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان کدام است؟ بهترین لپ تاپ های دانشجویی

چگونه در اینستا ریپلای کنیم

شاید برای شما در ابتدا سوال پیش بیاید که ریپلای چیست در اینستا؟ ریپلای کردن در اینستاگرام به معنای جواب دادن به یک کامنت خاص و یا یک پیام خاص است به‌طوری که جواب شما زیر نظر قبلی درج شود. برای انجام این کار لازم نیست خیلی کار سختی انجام دهید. چگونه در اینستا ریپلای کنیم در اندروید و ای او اس تفاوتی با هم ندارد.

در اینستاگرام، اگر می‌خواهید شخصی را تگ کنید، علامت @ را تایپ کنید، سپس شروع به تایپ نام کاربری او کنید. اینستاگرام از افرادی که شما آنها را دنبال می‌کنید، پیشنهاداتی ارائه می‌دهد تا بتوانید یکی را انتخاب کنید. اغلب نام افرادی را که ابتدا روی آن تصویر نظر داده‌اند و احتمالا افرادی را که شما با آنها بیشتر در ارتباط هستید، ارائه می‌دهد. وقتی پیشنهادات ظاهر می‌شوند، می‌توانید روی شخصی که می‌خواهید ریپلای بزنید ضربه بزنید یا به تایپ کردن ادامه دهید تا پیشنهادات هدفمندتری ایجاد کنید. هنگامی که روی گزینه خود در لیست ضربه بزنید، نام آنها در نظر شما ظاهر می‌شود و می‌توانید به تایپ نظر خود ادامه دهید.

شخصی که نظر داده از پاسخ شما مطلع نخواهد شد مگر اینکه او را تگ کنید. اگر او را تگ کنید یا با ریپلای جواب او را بدهید. بنابراین دفعه بعد که با گوشی خود وارد اینستاگرام می‌شود، یک اعلان دریافت می‌کند مبنی بر اینکه شخصی روی عکس‌هایش نظر گذاشته یا او را ریپلای کرده است و نظر شما را در لیست اعلان‌ها می‌بیند.

بیشتر بخوانید: قوانین اینستاگرام برای افزایش فالور

ریپلای کردن به یک پیام خاص در اینستاگرام

از دست دادن پیام در دایرکت‌های اینستاگرام، به خصوص در یک متن گروهی بزرگ، واقعا آسان است. شما می‌توانید با پاسخ دادن مستقیم به یک پیام خاص، از این مشکل جلوگیری کنید. در ادامه نحوه پاسخگویی مستقیم به پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام و اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. اگر سوال شما این است که چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم، این آموزش برای شما نیز مفید خواهد بود.

توانایی پاسخگویی مستقیم به یک پیام خاص یکی از ویژگی‌های به‌روزرسانی پیام‌رسان چند پلتفرمی اینستاگرام است. اگر این قابلیت را ندارید، می‌توانید این ویژگی را از منوی تنظیمات برنامه فعال کنید. از برنامه اینستاگرام در آیفون و اندروید، به تب P ofile خود بروید و روی دکمه منوی در گوشه سمت راست بالای رابط ضربه بزنید. در اینجا به Se i gs Upda e Messagi g بروید.

ریپلای مسیج در اندروید و آیفون

برای شروع، برنامه «اینستاگرام» را در گوشی هوشمند خود باز کنید و سپس روی نماد «مسنجر» از گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام ضربه بزنید.

در اینجا، پیامی را پیدا کنید که می‌خواهید به آن پاسخ دهید. روی پیام به سمت راست بکشید تا دکمه پاسخ را ببینید و رها کنید. اگر به پیام خود پاسخ می‌دهید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

همچنین، می‌توانید پیامی را فشار داده و نگه دارید و روی دکمه «Reply» ضربه بزنید.

اکنون خواهید دید که پیام اصلی در بالای کادر متن نمایش داده می‌شود. این بدان معنی است که پاسخ فعلی شما به پیام خاص مرتبط می‌شود. اکنون پاسخ خود را تایپ کرده و روی دکمه «Se d» ضربه بزنید.

پاسخ شما همراه با پیام اصلی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید ببینید به چه چیزی پاسخ می‌دهید.

آموزش های مرتبط با اینستا: آموزش نحوه دانلود پروفایل اینستاگرام مخاطبین 

نحوه پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب

هنگامی که به پیام‌رسانی چند پلتفرمی جدید به‌روزرسانی شدید، امکان پاسخ دادن به یک پیام خاص نیز برای اینستاگرام در وب در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به این ویژگی، وب سایت اینستاگرام را در هر مرورگر وب رایانه خود باز کنید و به بخش پیام‌ها (DM) بروید.

یک مکالمه را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

در نمای مکالمه، پیامی را که می‌خواهید مستقیما به آن پاسخ دهید، پیدا کرده و روی آن نگه دارید. روی دکمه “Reply” کلیک کنید.

سپس یک پیام را در کادر متن وارد کنید و روی دکمه “se d” کلیک کنید. اکنون پیام اصلی در بالای پاسخ شما ضمیمه خواهد شد.

سوالات متداول

چرا ریپلای اینستا نمیاد؟ اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که دائما درحال بروزرسانی و آپدیست است. بنابراین هرگاه یک ویژگی مانند این برای شما کار نکرد، سعی کنید اول بروز بودن برنامه خود را بررسی کنید. با توجه به ادغام مسنجر فیس بوک و اینستاگرام ممکن است این مشکل با بروزرسانی به راحتی برای شما حل شود.

ریپلای چیست در اینستا؟ ریپلای یا پاسخ دادن، نوعی جواب است که به متن اصلی ضمیمه می‌شود و به راحتی قابل تشخیص است که در جواب کدام پیام این حرف زده شده است. این قابلیت در بیشتر برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام وجود دارد و بسیار کاربردی است.

چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم؟ اگر می‌خواهید به کامنت زیر یک پست پاسخ دهید کافی است روی کلمه eply زیر کامنت کلیک کنید. پیام خود را بنویسید و دکمه ارسال را بزنید. به این ترتیب جواب شما به کامنت ضمیمه خواهد شد. برای ریپلای کردن به یک پیام خاص نیز از اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام که در بالا داده شده، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری بستن کامنت در پست و استوری اینستاگرام

ریپلای یعنی چی در اینستا