آنجلا بی نهایت


آنجلا بی نهایت

My Talking Angela یکی دیگر از زیباترین، جالب ترین و دوست داشتنی ترین برنامه های صحبت با گربه دوست داشتنی نام آشنای آنجلا برای اندروید.


پخش آنلاین ویدئو

My Talki g A gela 6.0.4.3545 – برنامه جالب صحبت با آنجلا اندروید مود

My Talki g A gela v6.0.4.3545 Mods – بازی فوق العاده زیبای “مای تاکینگ آنجلا” اندروید نسخه ی معمولی مود مگامود به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

My Talki g A gela یکی دیگر از زیباترین، جالب ترین و دوست داشتنی ترین برنامه های صحبت با گربه دوست داشتنی نام آشنای آنجلا برای اندروید است که مثل همیشه توسط استودیوی Ou fi 7 به صورت رایگان در مارکت اندروید (Google Play) عرضه شده است و شما را به دنیای زیبا و فوق العاده ی آنجلا دعوت می کند و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در این بازی شما می توانید با آنجلا همراه شوید و یک دوست داشته باشید. به او غذا دهید، او را حمام کنید، دندان هایش را مسواک بزنید، او را بخوابانید، انواع لباس های زیبا را برای او بخرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. از طرفی امکان صحبت با آنجلا، کتک زدن او و کارهای دیگر باعث جذاب تر شدن این اپلیکیشن شده است و به نظر من نیازی به توضیح اضافی نیست چرا که بدون شک همه کاربران اندرویدی برای یک بار هم که شده تجربه ی مشغول شدن با گربه های تام، آنجلا و … را داشته اند. اگر دختر و یا پسری کوچک در خانه دارید و دوست دارید برای ساعت ها خنده را بر روی لبانش بنشانید به هیچ وجه از بازی بسیار زیبا و جالب My Talki g A gela نگذرید!

برخی از ویژگی های بازی صحبت با آنجلا My Talki g A gela اندروید :

بازی My Talki g A gela هم اکنون در گوگل پلی با بیش از ۶۷ هزار رای دارای امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ است و جالب است بدانید بیش از ۵۰۰ میلیون بار تا به این لحظه دریافت شده است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به همراه نسخه مود شده به صورت کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه : بازی تاکینگ آنجلا ۲ نیز در سایت موجود است : My Talki g A gela 2

تغییرات نسخه ۶٫۰٫۴٫۳۵۴۵

مود :

– پول بی نهایت

مگامود :

– سکه نامحدود (افزایش بجای کاهش)

– الماس نامحدود (افزایش بجای کاهش)

– جمع آوری استیکرها برای باز کردن ایتم های بیشتر

– تبلیغات حذف شده است

دانلود My Talki g A gela 2 1.7.4 – بازی کودکانه آنجلای سخن گو ۲ مود

My Talki g A gela 2 v1.7.4.15710 Mod – بازی تفننی و فانتزی “آنجلای سخن گو ۲” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

My Talki g A gela 2 – آنجلای سخن گو ۲ دومین بازی از مجموعه My Talki g A gela از استودیوی Ou fi 7 Limi ed در سبک تفننی (کژوال) است که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. فارسروید همزمان با عرضه نسخه جدید این بازی و به درخواست شما عزیزان اقدام به معرفی و انتشار آخرین نسخه این بازی به شکل تست شده کرده است. استودیوی بازی سازی Ou fi 7 به خاطر ساخت بازی های معروف مجموعه Talki g Tom شهرت جهانی پیدا کرده و از این محبوبیت برای ساخت بازی های دیگری از این مجموعه استفاده کرده است. این مجموعه که حالا از یک مجموعه بازی ساده به یک فرانچایز بزرگ تبدیل شده و به جز شخصیت تام، حالا شخصیت های زیادتری به این بازی اضافه شده و هرکدام حتی یک یا چند بازی مختلف را به نام خود ثبت کرده اند. شخصیت آنجلا (A gela) یکی از همین شخصیت هاست که درست مثل شخصیت تام یک گربه بامزه اما ملوس تر و زیباتر است. استودیوی Ou fi 7 با عرضه این سری از بازی ها انقلاب بزرگی در بازی های موبایلی ایجاد کرد و سبک جدیدی در صنعت بازی های ویدئویی به دنیا معرفی کرد.

بازی My Talki g A gela 2 در سبکی مشابه بازی های قبلی ساخته شده و ویژگی های کلی آن در تمام بخش ها از جمله گرافیک و گیم پلی تقریباً ثابت باقی مانده است. با این حال در این نسخه شاهد اضافه شدن آیتم های جدید، المان های متنوع و شخصی سازی های بیشتر هستیم. شما در نقش صاحب این گربه ملوس وظیفه دارید تا به او رسیدگی کرده و او را استحمام کنید، به او غذا بدهید، او را تمیز کنید، برای او لباس تهیه کنید، او را با سرگرمی های مختلف آشنا کنید و در کل درست مثل یک سرپرست از او مراقبت کنید. از جمله بخش های ارتقاء یافته در بازی آنجلای سخن گو ۲ اضافه شدن مینی گیم های جدید به بازی است. شما با این مینی گیم ها هم آنجلا و هم خودتان را سرگرم می کنید. از دیگر بخش های مهم بازی My Talki g A gela 2 امکان سفر به شهرهای معروف دنیا برای آنلاک کردن آیتم های بیشتر و پیدا کردن دوستان مختلف است. بازی My Talki g A gela 2 با طراحی های فانتزی و رنگارنگ در کنار مدل سازی های سه بعدی و همچنین گیم پلی داینامیک و روان تجربه ای جذاب و دوست داشتنی را برای شما فراهم می کند. این بازی می تواند یک بازی آموزشی برای کودکان به شمار برود و آن ها را با مسئولیت پذیری بیشتر آشنا کند. اگر می خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلود باکس فارسروید آخرین نسخه آن را به شکل معمولی یا مود دریافت کنید. جالب است بدانید My Talki g A gela 2 تا کنون موفق شده بیشتر از ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی داشته باشد و به یکی از بازی های پرمخاطب در گوگل پلی تبدیل شود.

آنجلا بی نهایت