گل دوم پرسپولیس هوادار


گل دوم پرسپولیس هوادار

گل دوم هوادار به پرسپولیس در حالی وارد دروازه حامد لک شد که به نظر ضربه نهایی با دست زده شده است.


صحنه‌های آسان برای کارشناسان داوری؛

تائید گل مارادونایی علیه پرسپولیس!(عکس)

گل دوم هوادار به پرسپولیس در حالی وارد دروازه حامد لک شد که به نظر ضربه نهایی با دست زده شده است.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیمهای پرسپولیس و هوادار در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی داشتند اما دو بار از حریف عقب افتادند و در نهایت با گل سیامک نعمتی در آخرین دقایق به بازی برگشتند و یک امتیاز گرفتند.

در جریان این دیدار، قضاوت علی صفایی و کمک‌هایش با اعتراض کادرفنی دو تیم، بازیکنان و البته هواداران پرسپولیس همراه شد؛ جایی که آنها اعتقاد داشتند گل دوم هوادار با ضربه دست بازیکن این تیم به ثمر رسیده و همچنین یک پنالتی هم روی عبدی در آخرین دقایق نیمه اول گرفته نشده است.

علاوه بر این هوادار نیز یک گل زد که از سوی داور مردود اعلام شد. با این حال جنجالی‌ترین صحنه بازی گل دوم هوادار و جایی بود که حامد لک نتوانست توپ را دفع کند و محمد جواد محمدی در صحنه مشکوک توپ را به داخل دروازه فرستاد.

در آخرین دقیقه نیمه اول برخورد مهدی عبدی با مدافع هوادار به اعتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس پنالتی بوده است.

صحنه داوری اصلی بازی؛ حتی گلزن هوادار هم تائید کرد که با دست توپ را وارد دروازه کرده است.

در این خصوص کارشناسان داوری نیز نظرات خود را اظهار داشته‌اند:

* حیدر سلیمانی:‌

گل مردود هوادار: کمک داور های این دیدار عملکردی عالی داشتند و در این صحنه هم کمک داور تشخیص درستی داشت و بازیکن هوادار یک نیم بدن در آفساید بود.

برخورد مشکوک عبدی در محوطه جریمه : عبدی می‌خواست از داور پنالتی بگیرد و پایش را به پای مدافع گیر انداخت و ادامه بازی درست بود.

گل دوم هوادار: گل دوم هوادار همد بود و باید مردود اعلام می‌شد. این صحنه را فقط VAR می‌توانست تشخیص بدهد چون دستکش مهاجم هوادار و پیراهن آقای لک مشکی بود و امکان اینکه داور تشخیص بدهد توپ به لک خورده یا دست مهاجم وجود نداشت.

گل دوم پرسپولیس: چون فرد هل دهنده بازیکن گلزن نیست، گل مردود نیست.

* نوذر رودنیل:‌

گل مردود هوادار: کمک داور به درستی اعلام آفساید کرد و گل مردود بود.

برخورد مشکوک عبدی در محوطه جریمه:  بازیکن هوادار پای عبدی را زده و خطا بود اما اینکه صحنه بیرون از محوطه بود یا خارج از محوطه مشخص نیست.

گل دوم هوادار:هند بود. تشخیص این صحنه سخت بود چون دستکش زننده ضربه مشکی بود و لباس آقای لک هم مشکی بود و تشخیص این صحنه سخت بود.

ابراهیم میرزابیگی

گل مردود هوادار: بازیکن هوادار توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی کمک داور به درستی این صحنه را آفساید تشخیص داد.

برخورد مشکوک عبدی در محوطه جریمه: خطایی روی مهدی عبدی در دقیقه ۴۴ انجام شد ولی داور این خطا را نگرفت. این صحنه فقط یک بار از تلویزیون پخش شد و به طور کامل مشخص نشد که بیرون یا درون محوطه جریمه خطا صورت گرفته است. با این حال به نظر می‌رسید پای عبدی روی خط بوده و اگر این اتفاق رخ داده باشد داور باید به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کرد،‌ چرا که خط، جزیی از محوطه جریمه است.

گل دوم هوادار: هرچند به سختی می‌شد درباره این صحنه نظر داد ولی خطای هند از سوی مهاجم هوادار رقم خورده و این گل باید مردود اعلام می‌شد.

حسین عسگری:

گل‌ مردود هوادار: به درستی اعلام آفساید شد و بازیکن هوادار نیم بدن در آفساید بود.

برخورد مشکوک عبدی در محوطه جریمه: برخورد انجام می‌شود اما مدافع هوادار پایش را روی زمین می‌گذارد و به عبدی برخورد نمی‌کند اما پای عبدی در حال حرکت به مدافع برخورد می‌کند.

گل دوم هوادار: فیلمبرداری ها واقعه اصلی را نشان نمی‌دهد و این هم بخاطر کمبود دوربین است. دست بازیکن حرکت کرد اما در فیلم مشخص نیست توپ به دست اصابت کرده یا خیر؛ اگر اصابت کرده باشد حتی اگر اتفاقی هم باشد و بازیکن آگاهانه این کار را نکرده باشد باز هم چون کل به ثمر رسیده باید مردود شود اما چون بازیکنان پرسپولیس که آنجا حضور داشتند هیچکدام اعتراض نکردند و این می‌تواند نشان دهنده هند نبودن صحنه باشد و من هم از روی ویدیوهای موجود نمی‌توانم تشخیص بدهم.

محمد فنایی:

گل‌ دوم پرسپولیس: وقتی توپ در جریان بازی است، قرمز با دست بازیکن را هل می‌دهد. در اینجا دیدن برای داور سخت است اما دست بازیکن کاملا باز می‌شود. اگر برخورد تنه بود اما قبل از اینکه بازیکن توپ را بزند، هل می‌دهد و چون توپ در جریان بازی است، خطاست.

گل دوم هوادار: تصاویر کاملا واضح است که بازیکن با دست توپ را می‌زند.

رضا سخندان:

گل دوم هوادار: صحنه را خیلی نگاه کردم. احترام می‌گذارم به کارشناسان داوری اما چیزی که اتفاق افتاد و من دیدم، کرنر زده می‌شود و دست بازیکن در مسیر توپ هست اما به نظرم هیچ برخوردی وجود ندارد و به بدن دروازه‌بان می‌خورد و می‌رود داخل دروازه.

کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.

پرسپولیس مشاهده برنامه و نتایج پرسپولیس، بازی بعدی پرسپولیس و ویدئو خلاصه بازی های پرسپولیس

مشاهده برنامه و نتایج پرسپولیس، بازی بعدی پرسپولیس و ویدئو خلاصه بازی های پرسپولیس

بازی پرسپولیس و هوادار (لیگ برتر خلیج فارس، ۱۸ آذر)

اتفاقات

ویدیو‌های بازی پرسپولیس و هوادار

خلاصه بازی پرسپولیس ۲-۲ هوادار

گل دوم پرسپولیس به هوادار (سیامک نعمتی)

گل دوم هوادار به پرسپولیس (محمدی با اشتباه لک)

گل اول پرسپولیس به هوادار (فرجی)

گل اول هوادار به پرسپولیس (حسینی)

جدول لیگ برتر خلیج فارس

اخبار مرتبط تیم‌ های پرسپولیس و هوادار

برخی از محتوای فوتبالی با همکاری ترنسیس ترجمه و تهیه می‌گردد.

گل دوم پرسپولیس هوادار